Tuesday, February 22, 2011

Yaww :)

Photobucket
Yaww yaww,how are you today?Doing good?Yeah,same here.Cuma selsema lah baby ;/ Oh goshhhh,it sucks :O Oky,today i've ICTL Class at my school.Hm,act i'm too lazy to go but ive to go because i want to go to My One Shop to buy something.Haha,apadehal pelik sgt nama kedainya tu?Kalau translate jd Kedai Saya Satu or whtever -- Haha,nahh tu kedai yg jual "cepit cepit" barang2 perempuan and etc.K,saya nak beli cepit tau tak.Haha,cepit?Awhh,sorry Shaza tertiru :P Haha,act sepit lah derr but wa tiru cara Shaza sebut mende alah tu.Haha,Shaza Shaza mcm2 lah hang ni :B Aku suka kacau kau :D Hahaha,tak puas hati dgn aku ye?Mehh lwn mehh.Cepat ye cepit,haha.Oky,you know wht i really hate boy when i ask him "why did you call me last night?"and he answers me "saja je,tak boleh tidur lah" Oh damn baby o.O Better you call your gf or someone else kayy if you'r saja je.Haha -.-' Oh pleaseee,dah lah time aku tengah nyenyak tidur.Alololo,nak call sgt kan?Tunggu aku bangun tak boleh ke derr?Korang suka tak?Aishh,mesti lah tak kan?Haha,lol.Hm,i think i dont want to use phone and fb anymore.Idk why,but you know kalau bukak fb and phone jee mesti ada je benda tak kena.Boleh kan saya tak nak guna phone and fb lagi.But,nanti susah pulak nak contact org.Haihh ): Hm,sorry.But i've got too many problems.Awhh,i really miss him baby ): The one that inspires my heart,hm i really love him :* Eh,i really gtg lah sayangg.I want to iron my school uniform and settle all my works.K,byeee :) Take care baby.Much love Batrisyia xx