Sunday, February 20, 2011

MNF ♥

Photobucket
Hi hi and hello my blogger's friends.How are y'all?Oky now so did you see that picture?Yeah,of course you're.Haha,act he's not my bf kay.He's only my friend.Jgn fikir lain* Oky now,nama dia Muhammad Noor Fitri or lebih dikenali Fitri.Haha,act aku kenal dia last month lah kan.I'd known him when he was im with me at facebook.Awhh thank you FB :* Hihihi xP He asked my num phone and whtever -.-' Then we were texting almost everyday.Oh my?Korang tgk kitaorg dah mcm cple?Huh,please lah.Dia dah ada gf kayy.Tak ingin aku rampas dia dari gf dia.Sorry and maaf ye tergedik ==' Haa haritu aku gaduh dohh dgn gf diaa.Pffttt,makwe dia ckp aku "bohsia" derr - -' Semata-mata sbb Fitri asyik text aku.Yes,aku tahu kau jealous and even aku jd kau pun myb aku akan jealous but please lah fhm kay aku dgn dia takde pape.Just kwn biasaaa.Fhm lah sikit kayy,kesian lah dkt Fitri.Dia yg sakit hati.Haihh,oky dah stop.Perhh sumpah aku ckp dia mmg baik wehh.Korang try ah tegur dia,tak sombong.And you know wht?Dia tak kedekut mcm aku.I'd asked him to topup me.Act i asked him to topup only 3 ringgit but you know wht?Dia topupkan aku 5 bhaii.Heshh,aku nak ganti balik but dia ckp takyah.Alahai,baiknyaa youu :D Hihi,i really appreciate it baby.You said that i kwn terbaik you?Awhh,i love you friend :* And your same with me.You pun kwn terbaik i kan?Suka buat org happy :D K,sumpah i ckp i mmg nak hang dgn you.But parent i dah sekat i dah ;'( Hm,sorry kay?Myb next year.So whtver it is,i love you Muhammad Noor Fitri.We still be friends kayy no matter happens.Anyway thank you so much for everything :) Oky thats all for today.Btw korang jgn pk bkn2 pulak.Kitaorg kwn jee kayy.K,saya nak chaww dah.Byee,take care yeahh.Muahh muahh xx