Thursday, February 3, 2011

Lepak lepak :D

Hell-O guysss :-) How are ya?Before that Happy CNY kayy.Nak cer sikit ni.Cewahh,semalam keluar lepak dgn kawan kesayangan aku haa.Best doo.Cayelah.Rugi siapa tak pergi.Hihi,about 2 pm aku dgn Wak Yan sampai KFC Setia Alam.Then masuk KFC jap beli makanan nak bwk dkt Tasik tuu.Dkt KFC tu aku asyik bebel jee dkt Wak Yan.Heee,best :D After that,pergi Tasik.Jumpa Ain tga date dgn pakwe diaaa.Then jumpa Si Shaza haaa.Mak aihh lawa doo kau pakai tudung.Alim gitu,haha.Pastu duduk jap enn.Borak2 dgn Shaza.Shoot kejap dgn Tasik yg "lawa" tu en.Hahah,lawa lah sgt kan.Dalam berapa min tunggu bdk laki yg tga lepak dkt dgn Tasik tu.Tupp tupp mereka tu ajak kitaorg pi Taman yg beribu jauh batunyaaaa haa.Adoiii,penat aku.Berpeluh peluh haaa.Sekerat jalan tiba2 stop pulak.Shaza tu dah nak pitam.Aku punya bersemangat nak pergi Taman korang pulak nak patah balik pergi KFC.Bdk lakinya pulak dah mrh.Yang kenanya aku.Babi betul -.- Paan tu,eiii.Aku tembak jgk kang.Haa dah maleh nak cerita psl tu.Hahah,then jalan punya jalan sampai gak dkt KFC.Lepak dkt dlm tuu.Makan lah kan.Pastu dah bosan dok dkt dlm tu keluar lahh.Main dkt playground kecik tuu.Hihi,best.Aidil lagi siot ckp aku bdk kecik.Hahah,jealous apa kau?Kitaorg ada shoot sikit.Lepak dkt luar tu untill pukul 5 ptg.The End.Hahahahaha,ehh korang gambar nanti aku upload kayy.Byeee.Btw thanks to Aidil,Capik,Paan,Shaza,Ain,Izyan for making mee happy yesterday.I love you guysss :*