Tuesday, May 10, 2011

My lil sys :-*

Photobucket

Mwehehe, this is my lil sys. She's Azzamiah Azmira. She's so sweeet just like her face isn't? I know her since this year. Act baru jew kenal, tah mcm mana boleh kenal lah kan. Kenal dia pun since gaduh dgn kakak angkat dia. Time tuw mmg gaduh besar ah dgn kakak angkat dia. Sampai dia jadi org tengah, and dgn dia sekali kena tengking dgn kakak angkat dia. Perhh, apa punya kakak angkat lah kau ni perempuan --' Oky so wht ever is, i love this girl so muchhh. No one can take her from me. Muahaa, perasan pulak XD She's so kind to me, and idk why rasa rindu pulak dkt budak comel ni. Mwehehe, even though she's not my pet sys i still love her. Yeahh i know, yg dia belum putus lg dgn kakak angkat dia but nvm lahh. Ehh dekk, imissyou so muchhhhhhhhhhhhhhh ! We'll meet at school k? I can't wait to see my lil sys :D Btw, take care yew dekkk? I love you so muchhh, mwa mwa :-* Kbaiii ♥