Tuesday, April 19, 2011

Gotchaaa baby x)

Photobucket
Ngawwhhh, hi semua. Hihik, gilooo sudahh ;) Howwa you? Me? Oh, im awesome baby. Ehh whatcha doing now? Tak bosan ke? Lahai, online je kerjanya. Buat benda yg sama, sumpah bosan derr. Kay disebabkan bosan yg teramat ni lh, aku up-to-date blog. Hihi, tapi kan kan tak tau nak update apa ;p Have you take yr breakfast? Have you take yr shower? haha, lol. Dah muleww dahh merepek nyewww -,- You know wht, best betul kan gaduh dgn budak2 hottt ni? Mcm2 perangai ada, haha. Tapi kali ni perhh lawak sial. Siap nak panggil awek sekali :D Dude, it seems that you'r coward than me kayy? :-) Come on lah, kata nak f2f semalam? Mana? Wehh bak dtg lahhh, ckp je lebat. Buat takk, halaaaaaaah. Asal tak panggil je kaum kerabat kau? Kan senang, biar aku kalah. Kau je menang, bukan tu yg kau nak? Asal tak tau nak ckp apa je kalah ye? STFU -.- Hahah, wehh benda ni antara kau dgn aku je. Yg bagus sgt nak bwk backup apahal? Wehh tunjuk lah sifat kejantanan kau tu. Harap je badan besar tp pengecut, haha. Opsss, sorry bukan aku yg ckp. But yr friend. Aku sokong wehh (y) Haha, jgn marah k ;-) Gahhh, jijiksss ahh nak ckp psl budak hot ni. Tu lah, lain kali jgn jadi hot sgt. Tgk apa jadi, mesti gaduh. Dua dua taknak mengalah mmg mcm tu ah kan. Ya Allah, thank you so much. Now i can forget him. Im so glad baby ;) Its so hard fr me to forget all about him. Nahh, i feel so grateful :) Yeahh, bukan senang nak lupakan org yg dah kita pernah sygg gilaaa. And now dia buat taik dgn kitaa, senang lh sikit nak lupakan dia tu. Wehh, terima kasih sebab buat aku benci kau. From now onwards, we're no longer friends kay. We're enemies ;D Haha, sebabkan kau berkawan dgn budak tu lah bnd ni jadi. Anyway, aku nak tgk sejauh mana kau boleh pergi dgn budak tu. One day, you'll regret after wht you'd done to me. Just wait and see :) Sekarang kau mmg boleh nak maki2 or kutuk2 aku dpn kwn2 kau semua, but ingat one day aku akan buat mcm mana kau buat dkt aku ni oky. Ahhhh, GTH lahh -.- Mls nak fikir benda ni, kbye ;/