Friday, January 7, 2011

Damn Shit =='


Homework?? OMG ,teacher can you please give me more and more homework? Cause i like it so much you know. Hahh ,first week school cikgu dah bagi homework bagai ==" Teacher-2 semua ni mmg bagus en kerja ,first week dah start ajar tu lah ni lah. This year cikgu kelas aku semuanya poyo-2 doh. Bosan gilaa. Lg-2 cikgu monster tu. Pakai baju dahlah singkat ,tak ckp kain er? Hahah :D Mengada betul cikgu-2 aku ni. Lg-2 cikgu geli hati ,mcm-2 nak. Aigoo ,kalau cikgu nak buat sendiri lah ye. Kitaorg mls lah cikgu. Ada fhm? Haha :D

Okay now ,tahu tak td time online jee fb acc ni ,tiba-2 jee ada bdk im-2 aku. Perghh,benci gila ah. Kan aku dah ckp takyah im ,wall je lah wehh. Tak fhm er kau? Aku penat lah layan kau tahu tk. Sikit-2 hi ,kalau handsome tak pe lah jugak. Eii ,tlg lah. Dah lah guna saya awak ,jijik tahu ak. Tahunya nak berkenalan lah apa lah. Pastu kalau tak reply mesti ckp sombong lah apa lah. Fuck lah weh nak ckp aku sombong ,kau kenal ke aku?! Suka hati aku lah nak reply im kau ke tak ,yg kau sibok nak ckp aku sombong tu pehal? Tak kacau pun en keluarga kau tu ,so back off okay before aku mencarut dkt kau -.-' Got it? Thank you :)

Photobucket
Hm ,wehh apasal erkk sejak dua menjak ni aku rasa mcm nak nangiss jee hah? Lg-2 bila dga lagu Without Words tu. Ish-3. Kalau tak dga tak sah pulak en ,rasanya lagu tu mmg wajib kot every time aku online. Padahal skrg aku bkn ada bf ke apa en ,yg aku ni nak nangis pehal. Eii ,bodoh!