Monday, December 13, 2010

Watafak!

Lol ,act title jee action lebih doo. Haha ,so what's up guyss? Smlm penat gila ah dari pagi pergi Mid then petang pergi The Garden tu. Petang baru balik. Tahu berapa jam dkt sana? No you'r not x) 6 hours babes :0 What the tired man -.- Hm ,act i'll not online my fb or update my blog for real okay. PC aku sakit dohh. Haihh ,benci gilaa wehh ==' Dah mcm haram jee. Tapi best jugak kan tak online apa semua :) Yess ,it is. Because i'm going to lepak-2 at KL :D KL here i comeeeeeeeee. Yayy ,thanks mama for letting me going out lepak. Ily Mama *cehh ,ter-over pulak xP Haha ,jgn jealous ehh. Hihi ,siapa lah nak jealous dgn aku ni en. So byebye my friend. We'll see next year i guess ;) I'll miss all of youu ;( Haha x)

Papehal roger-2 lah aku. Sorry kalau aku tak reply or tak pick up phone. Hihi :)