Thursday, December 16, 2010

Lol x)

Hihi ,wehh wehh semalam aku dgn dia dah baik balik dohh. Yayy :D Haha ,batak pulok dah wehh. Mesti ah batak doh ,dia kan org yg aku syg. Hahaah ,buat lawak pulak dah. Act kitaorg ni belum "officially" couple ni auu but kitaorg punya cara mcm dah couple. Haha ,siap dahh iloveyou-2 semua tu ,gaduh pun dah. Heh ,tp kitaorg gaduh sekejap jee kott. Cehh :x Hoho ,nak tahu kenapa kitaorg gaduh? Mcm lah korang nak tahu en. Haha ,tak yah tahu lah sbb tak penting pun. Btw ,bukan korg kesah pun. Thanks to my lovely friend ,Izyan aka Wak Yan sbb tlg aku. Heee ,syg awakkk dogol xP Anyway ,Saranghaeyo Irfan :* Cewah sejak bila aku dah pandai nak tunjuk-2 nama dia ni. Haha ,siap ada kiss lagi. Hihi ;) You know what guys yesterday time aku dgn diaa gaduh boleh pulak aku pasang lagu Talking To The Moon ,Bruno Mars punya. Oh my -,- gilaa banyak makna wehh lagu tu. Lagi lagi yg "I sit by myself" Haihh ,mmg lagi sedih ah jawabnya doh. Lagu Bruno Mars ni mmg sedap en. Just the way you are ,count on me etc. Semuanyaaaa banyak maksud. Yg tak fhm tu fhm-2 sendiri kayy sbb ni untuk org yg tengah hangat bercintan-cintun ni haa :PPPP Hahah ,except mee. Aku tak bercinta pun cuma apa erkk? *Blushing blushing ,lol. Hohh ,lagi satu lyric lagu ni "You're all I have" OMG ,mendalam gila weh maksud diaa ,haha. Cuma aku je yg mendalam korg tak. Ngehngeh ,act aku bkn nak cerita psl lagu ni or what ,but dah tukar topic pulak. Haha ,it's okay lah. Saya suka tukar-2 topic ni ,hihi. Okay lah awak saya nak chaw ni ,byee :D PS ; Sorry pagi-2 tergedik