Monday, November 29, 2010

Whewww :0

Lol ,finallay i've coming back from Lumut. Gahh ,act nothing special there. Bosan gilaaa. Hm ,first day sampai pergi rumah kwn mama punya kawan. *Faham-2 sendiri lah yea -.-' There ,duduk rumah org tu ada lah dalam 2 jam. Gilaa bosan do ,bukannya aku kenal pun. Anak dia tu ,mcm apa tah. Sikit-2 pandang aku. Lempang kang baru tahu. Then ,dah siap lunch kt rmh dia ,kitaorg pergilah hotel kitaorg tu. Eleh ,biliknya tak lah lawa sgt. But cukup lah untuk tidur mandi semua en. Berehat dlm 2 jam mcm tu ,lepastu keluar bilik balik. Kitaorg pergi Lumut ,nak beli keropok lah apa lahh ==' Snap gambar lah ,ramai gila org petang tuu. Almaklumlah ,school holiday. Time mama dah beli makanan tu ,dkt kedai sebelah tu kedai jual baju. Oh my -,- Lawa siot baju-2nya. Dapat ah beli sehelai baju. Mahal doo. Dah dah ,habis cerita psl dkt Lumut tu. Tak best pun.

Ni malam pulak. Haha ,you know wht? Mlm tu kitaorg mkn dkt Fauziha Restaurant. Time tengah makan tu ,adalah sorang pekerja dia ni. Laki ,umur dlm 16 mcm tu kot. Asyik na pandang aku ,aku nak mkn pun tk selesa ,asal lalu dkt situ je pandang aku. Haihh ,nak kata kau ni juling tak juling. Time pilih ikan untuk customers pun pandang aku gakk. Haisyoo ,guyss bukan aku nak perasan but betul doo. Luckily dia tu agak-2 handsome. Lol xP.

Babess ,act aku mls ahh nak storayy apa yg ada dkt sana. Nanti-2 lah yee. Bukannya best sgt pun cerita ni. Gtg ,byee