Monday, November 22, 2010

Do i look like i care? = = '

Hello Ayam ,please lah yee. Aku bukan nak sibok hal kau ke apa. Aku cuma buat apa yg aku patut jee ! Please lahh faham -.-' Aku tanya elok elok kau jwb mcm sial en? Woi ,parents kau tak ajar ke cara beradab dgn org? Ni main belasah jee ,it's up to you lah wht do you want to say. Aku bukan saja saja nak jadi busybody auu. Kalau tak sebab kwn aku ,takdenya aku tanya kau mcm2 lah wehh !! Adoii ,kau ni bodoh enn? Agak agak aa nak kata aku sibok hal kau ,aku sibok pun sbb Yasmin tu ex kau and dia tu bestfriend aku. Kau ni mmg jantan yg tak reti bersyukur en? Konon dah takde hati lah apa lah ,ckp tak suka dkt Tiqah uhh padahal couple jugak. For your info lahh dee ,Yasmin tu lagi cantik and lagi baik lahh dari Tiqah uhh. Dasar perampass betul makwe kau tu ,sama je dgn adiknya "-__________-" Kau enn Ayam mmg playboy kann? Sumpah aku ckp kau ni sial ,haram =.= Fuck lah wehh ,chaw ~