Monday, October 4, 2010

Awww awww :D

FAIQAH KHADEEJA
*Hehh, pinjam sekejap ehh gambar dia ni

H E L L O B L O G G E R S :') How are youuu? Hehhh, dah lama tak bukak blog kann? Rasa rindu pulak dkt blog ni ha -.- Act, mls do nak bukak blog ni, takde benda nak update so nak buat apa bukak kann? Haha, suka bukak org punya blog aje lahhh. Tgk dia punya blog, baca post dia. Mcm mcm benda dahh jadi dkt aku do, haihhh lagi lagi time raya ni. Mmg busy gila babi ahh, sampai nak online pun susah. Openhousee sana, openhousee sini. Raya lahh katakan :p Duit raya punn dah banyak :D Semalam aku dgn Wak Yan pergi openhousee nya Faris (abg angkt aku). Gila malu ahh nak pergi rmh dia, time tu dahh lah tkde org sgt dkt khemah dia tu. Yang ada punn kakak dia dgn kwn kakak dia sama kwn parent dia tu. Aku cari ahh mana Faris nya ha ny -- Tak jadi ahh nak masuk, tunggu dkt luar kejap. Aku dgn Wak Yan duduk ahh dkt tmn tu. Last last dahh bincang semua, kita org decide jln jln dulu dkt lalu dkt belakang rmh dia pulak. Saja nak lambat kan masa, malu lahh katakan, hehe. Dah sampai tu, jln lahh slow slow pulak. Haihh, malu malu. Tgk tgk ada sedara nya Faris dtg. Whoooop, kitaorg apa lagi ikut ahh dia. Lega sikit, hehhh =.= Sampai jea, salam parent dia, kakak dia. Buat muka tak malu sikit, HAHAHA XD. Then, aku tanya lah mak dia Faris ada? Mak dia jwb apa entah -,- After that, mak dia suruh kita org mkn, masuk lahh dkt rmh dia tgk dkt luar tu ada tak Faris nya ha ni. Takde pulok -,- Then, kita org gelak apa entah bapak dia pulak tanya kenapa, hee takde pape lahh pakcik :') Dah amek air semua, kita org duduk ahh bwh khemah. Borak borak semua. Aku asyik ckp Wak Yan bodoh ahh apa lahh, hehehe kesial Wak Yan asyik kena jea dgn aku ;p Yeahh, tgk lahh keadaan sekeliling tu mcm org bangang, habis Faris nya takde pulak. Time tga berborak tu, mak Faris tanya aku dah jumpa Faris? Aku jwb ahh belum. Pastu, aku nampak ahh Faris dgn kwn kwn dia naik motor. Punya lahh lama dia org borak, aku tunggu bila lah kau nak masuk ha? Aku borak ahh lagi dgn Wak Yan, then aku pusing belakang aku tgk Faris jln masuk kt khemah dia ni ha. Aku buat buat ahh like aku tak nampak dia enn. Hohh, finally dia nampak aku jugak. Dia senyum ahh dkt aku, aku senyum lahh balik dkt dia :) Dia tanya aku, asal tk bgthu dah sampai? Aku ckp ahh takde credit lahh. Dia pun duduk lahh dgn kita org, mcm bangang jea aku ni ==' Dia mcm mcm tanya aku, tu lahh ni lahh. Aku tanya ahh dia, mana hadiah aku? Dia jwb ahh, ugut aku yea? Kejap, aku tgk dulu. Ada 3 ringgit jea. Aku ckp ahh, ala aku tk nak 3 ringgit tu, aku nak hadiah. Then, dia ckp lain hari lahh aku bagi, haihh, tk habis2 lain hari. Dia blah, pastu dia amek adik dia yg comel tu :') FAIQAH KHADEEJA Before dia amek tu, dia ada tanya aku, dahh pegang adik aku dahh? Aku jwb lah, belum. Bla bla bla, mls ahh nak cerita apa yg aku borak dgn dia. Banyak sgt ahhh. Btw, thanks tau Faris :D