Friday, July 16, 2010

time pj woo

time nyh enn , kita org nak tuka baju aww cause ad pj . tiba tiba tga aku , wak yan , min , sri betul kan 2dg enn , tiba2 plak pintu tandas tu terbuka sndri . ape lagi aku , min ngn sri lari ur masok dlm . min laa bodoe gi jerit . aku pk ad laki nak masok kep ape en . siot jep min . puas la aku lari lintang pukang . first time doe lari cmtu . cm kena keja ngn antu plak doe . haha :)) yg tak bley blah sri ur doe . lari then rambut dia gerbang doe . cm babi doe . aku lagi ur abis terkencing kt dlm seluar aku .
dah tak thn sgt gelaknye smpai nak terkencing . haha , weyhh , nyh sweet memmory lam idop aku laa . wow , wak yan laa plg berani . power laa kau ! haha :))
Hahhhh , boleh AKMAL ckp aku ada prob dgn bladder aku . pandai pandai jep you .
lagi dia suruh aku pakai pad . hahhh , eja pad pun tak reti .
haha , akmal gila =='