Saturday, July 31, 2010

Hari Karnival SK Sungai Binjai

31 July 2010
9.30 a.m
wahhh , tak sabar gila nyh doe nak pergi Hari Karnival .
wooo , sampai je sch aku jumpa dgn Shaza . nasib baik dia bagi tahu Sri dah tunggu aku kat dpn pintu pagar . aiyakkk , jumpa je tanya mana Wak Yan ? ingt kan dah sampai rupanya belum . siall ! aku dgn Sri pun tunggu laa dia dlm 10 min cm tu kot =='
Last dtg jugak kau bwk adk kau sekali . then tunggu pulak si Yasmin nyh . aku tye laa Wak Yan dia dtg pukul berapa . Wak Yan pun call laa Yasmin . laa rupenye dia dtg petang . apa kebabi laa dia tu . lepasitu kita org pergi laa duduk kat pondok dpn Rumah Hantu itu . tengok laa org masuk rumah tu . mcm org gila . sambil tunggu adk Sri masuk Rumah Hantu tu , kita org kutuk kutuk laa budak dpn kita org tu . sakai gila ur . yucksss ! hee :)

* weyhh , later aku sambung balik laa , aku sakit perut laa . sorry xD